Sunday 16 October 2011

DUA JIWA SATU HATI



milik siapa sebenarnya hati ku ?
aku yakin milik dia tapi kesungguhan nya buat aku terkilan .
aku memerlukan dia saat ini tetapi bayangnya sikit pon tidak ku temu .
apa sebenarnya kemahuan nya ?
dan apa sebenarnya perasaan nya ?
dan dia pula ada saat aku memerlukan dan sentiasa menginginkan kehadiranku..
aku tak mahu membahagikan hati aku kepada dua jiwa .
tapi aku sedar aku diperlukan oleh dua lelaki dan si dia juga diperlukan dua wanita .
beri aku jalan YA ALLAH .
aku amat mencintainya dan hatiku sangat bahagia bila bersamanya..
cuma dia..

kenapa perlu hadirnya gadis S dalam hubungan kita ?
kenapa kau perlu memilih satu antara dua ?
apa hatimu tidak yakin dengan ketelusan ku ?
tak pernah aku merasa sesakit ini bila bercinta .
and tak pernak aku rasa sekecewa ini bila terluka dengan lelaki dan tak pernah aku sebegini rapuh bila bergaduh .
yakinlha dengan cintaku..
aku cuma gadis lemah yang ingin sentiasa dibimbing..

No comments:

Post a Comment